EZAGUTU GAITZAZU

Facebook   twitter youtube

COVID-19 birusaren kontra proiektua

20.03.25

Lanbide Heziketa beti egon da lehen lerro horretan, gizarteak eskatzen zuen erantzun hori ematen eta konponbidea bilatzen, eta hori Lanbide Heziketako ikastetxeetan egiten den lan ezin hobeari esker da.

3 M

20.03.04

Mendizabala  LHIIko ikasle talde batek eskatuta, Victor Cabacok (Santander, 1967)  zuzendutako Vitoria, 3 de marzo filma proiektatu da ikastetxeko Areto Nagusian.

40 Aniversario

04.03.20

CIFP Mendizabala LHII celebra su 40 aniversario con actividades a lo largo de todo el curso.

IRABAZLEAK

21.02.20

ZORIONAK a Ana, Antonina, Sasha, Ander e Imanol, alumnos/as de CIFP Mendizabala LHII que han sido los ganadores de la séptima edición del concurso de Ideas de negocio.

ZORIONAK gure ikasleei, Ana, Antonina, Sasha, Ander eta Imanol, STARTInnovaren zazpigarren edizioko irabazleak izan direlako. Erreten kulunkarien ereduarekin, Canalones Vol y Nesak, bi sari irabazi dituzte.

Feria Empresas Escolares

03.02.20

El CIFP Mendizabala LHII ha participado, junto con otros 4 centros de Formación Profesional de Álava, en la Feria de Empresas Escolares de Álava Emprende 2020.

Orientabiderako gida

Moodle berria