Alumnado de ST3 vista ALCAD

• 11/04/2018 |
  • Elektronika Departamentua

El 11 de abril el grupo de 1ST3 ha visitado las instalaciones de ALCAD en Irun.

Jose Gómez Javier, Jefe de Ventas y Jose Ignacio Gomez, departamento de ventas de Cabelec recibieron al alumnado de Mendizabala. Presentaron sus soluciones en captación y tratamiento de señal, IPTV, Digital Signal, Control de Acceso y Sistemas de Paciente-Enfermera IP.

Irudia: 1ST3-ko ikasleak irakasleekin eta Somorrostroko taldearekin batera

Gómez oso inspiratzailea izan da, eta ikasleak etengabe animatu ditu etorkizunean erabilgarriak izango diren gaitasunak lantzen, hau da, autonomia, iniziatiba, autoformakuntza eta ondo egindako lanarekin konpromezua.  Halaber, bisitarien artean emakume kopurua ikusita poztu egin da, eta emakumeen beharra arlo teknologikoetan azpimarratu du, haiek barik hiritarren potentzialaren erdia baino ez baita aprobetxatzen.

Etorkizun teknologikoa aztertu dugu eta egun ekoizten diren materialeen inguruan beharrak aurkeztu. IP zerbitzuen garrantzia azpimarratu du eta hauek nola gero eta zabalagoak diren azaldu, adibidez “gauzen interneta”.

Irudia: Alcad-en taldea hartatzen.

Cabelec enpresako Jose Ignacio Gomez, ALCADekin daukaten erlazio profesionalak nola funtzionatzen duen azaldu du. Halaber, instaladoreenganako konfidantza nahitaezkoa dela argi adierazi du, azken hauen lana ALCADen irudiaren bermea delako.

Azkenik lantegiaren alor desberdinak bisitatu ditugu, internazionalizazioa, I+G, ekoizpena, konponketa eta biltegiak, banaka dituzten berezitasunak ikertuz.

Irudia: Jose Gómez Javier ALCADen ekarpenak erakusten

Twitter Facebook Google plus  Linked In WhatsApp