Facebook   twitter youtube

Becas 19-20

HIZKELAN4 2019

2019.10.17

Urtero Lanbide heziketa eta lan mundua euskararekin eta hizkuntza kudeaketarekin lotutako Hizkelan Jardunaldia egiten da. Hizkelan jardunaldiaren 4. Edizioa izan da aurtengoa.

Apostando por el trabajo en red

09.10.2019

MENDIZABALA inmerso en  Metodologías de Trabajo  Socioeducativo en Red con ASAMMA.

Premios Urratsbat 2019

03.07.2019

FP-Euskadi entrega los premios de emprendimiento al alumnado.

HEZIRAUL aurkezpena

20.06.2019

Ekaina 17an Tolosaldea LHHIn, 18an Iurreta LHIIn eta 19an Mendizabala LHIIn, Lanbide Heziketako ikastetxeetan, Heziraul.eus  proiektua aurkeztu da, Lan prestakuntza eta orientabideko irakasleek eta ikasleek erabiliko duten euskarazko ikasmaterial berritzailea. Horrez gain Orientazio eta Informazio Profesional Mintegikoentzat eta Bitartekaritza zerbitzuarentzat ere baliogarria da. Proiektuaren gidaritza Laneki Elkartearena izan da ere, TKNIKAko eta Lanbide Heziketako sailburuordetzaren babesa izan du.

Un paso de emprendimiento entre ASAMMA y MENDIZABALA

06.06.2019

Gracias al acuerdo de colaboración del CIFP MENDIZABALA LHII con ASAMMA (Asociación alavesa de mujeres con cáncer de mama y/o ginecológico),a lo largo de este curso, el alumnado de Imagen Personal ha desarrollado distintas actividadespara potenciar la Innovación y las Buenas Prácticas en el ámbito de la Estética y el Bienestar de las y los pacientes oncológicos.

Guía Orientación

Moodle berria